Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Lite om mejj :D

Av Olivia xD - 25 maj 2012 15:06

Hejsan mina "läsare" jag stör mig as mke på dom


Som sägr -hej bloggen- på ett ni vet fjortis sätt.


USCH xO....


Jag tänkte prata lite om en snygg kille    


Simon..♥  Simon jag vill ha dejj så jewla mke!


Du e fan snyggast på hela skolan!! 


Om du bara fattade! 


Jag vill ha dejj som faaan! 


Vill att det ska vara du och jag 4-ever!    


Och allt sånt..♥ 


Men jag e så feg så jag inte ens skulle våga hålla handen.. :(    


Men fan du ska veta att inom mig så vill jag allt med dig..  ♥


På måndag ska det bli vi två  


Herrå..♥ //liviizz 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia xD - 7 juni 2012 16:31


      Haha :D     Minecraft bild elr vad? :P       Idag är det skolavlstning!! :D:D:D         På bilden som var är det jag/nu :D         Uhhm.. Simon dissa mejj ;(         Men jag skaffa snabbt en ny....

Av Olivia xD - 27 maj 2012 18:14

Vet att det var jag som valde att vara hemma      när dom sjussar Jessica..Men detta börjar bli     trök ._. Dom har vart borta 5 minuter max och     jag e sjösjuk x(  Men nu kan jag gö vad  jag     Vill :D     -Kö m...

Av Olivia xD - 26 maj 2012 10:23

Heejsan svejjsan lingon kotte :D Det kom jag     på igår :P         Idag kommer fin besök ._. Jessica och Anna..     Jessica=Min syrra! Anna=Min Kusin!     Jag läääängtar..         Nu ska jag gö 3 gubbar som beskriver...

Av Olivia xD - 25 maj 2012 19:22

Tjena Tjena       Nu har jag nyss vart ute och spelat fotboll på     mitt nya mål som jag fick när jag fyllde igår        Hade håll :/ AJ.. XO! För att jag åt 1 pankis     innan.. -.-     Nu ska jag nörda msp..     ...

Av Olivia xD - 25 maj 2012 14:52

Jag är ny på denna blogg.. Men har haft en annan på devote men jag trökade ur där -.-..Det där lät lite.. Dummt  Vi klipper där ;D ------------------------------------------------------------ Idag så hade vi som vanligt cafe på rasten..Och simon ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards